دانش

مطالب علمی، سرگرمی و معما های مختلف

دانش

مطالب علمی، سرگرمی و معما های مختلف

نکته مهم در مورد منابع بکار رفته در این بلاگ: معماهای معرفی شده در این بلاگ اکثرا از منابع اینترنتی دیگر گرفته شده است و در این بلاگ بصورت ترجمه شده، و تعدیل شده مطابق با فرهنگ ایرانی و همراه با تصاویر کمکی ارائه شده است. با توجه به اینکه برای هر کدام از موضوعات منابع متعددی قابل ذکر است و بدرستی روشن نیست که نویسنده اصلی هر مطلب کدام منبع است، از ذکر منبع آنها خودداری شده است. این موضوع نباید موجب این تصور گردد که نویسنده و ابداع کننده این معماها خود اینجانب بوده است. در موارد خاصی که منبع کاملا مشخص بوده است آن منبع ذکر شده است.

پیام های کوتاه
آخرین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات

Equation Builder for Android

سه شنبه, ۲۲ بهمن ۱۳۹۸، ۰۴:۴۷ ب.ظ

برنامه معادله ساز برای وارد کردن و اجرای فرمولهای مختلف در علوم  است. فقط کافی است که متن فرمول را با یا بدون علامت مساوی در این برنامه وارد کنید. سپس این برنامه متغییرهای موجود در فرمول را تشخیص داده و استخراج می کند. سپس شما می توانید فرمول را اجرا کنید. یعنی برای متغییرها مقادیری وارد می کنید و حاصل کار را می بینید.

از این برنامه می توانید برای ذخیره فرمولهای شخصی خود استفاده کنید. برای اجرای فرمولهای ذخیره شده، آن را از لیست انتخاب و سپس مقادیر متغییر ها را در جعبه متن های مربوطه وارد کرده و نتیجه را ببینید.
در مثال فوق ابتدا مقدار sO2 را وارد کنید و سپس بر روی PO2 کلیک کنید تا مقدار آن را به شما نشان دهد

 

لینک دانلود:
bayanbox.ir/download/5109089884620508698/EquationBuilder.apk